سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

97/7/16
3:36 ع

امروزه فروشگاه های اینترنتی تبدیل به سازو کارهای بسیار قابل اعتمادی در خرید و فروش و بررسی کالا های مورد نیاز جامعه شده است و فروشگاه الکاو در زمینه دوربین های مداربسته با چشم اندازی برای مشاوره و پشتیبانی تمامی کسانی که قصد راه اندازی دوربین مداربسته و یا سیستم های امنیتی دارند پا در میدان گذاشته است و تمام تلاش خود را در این زمینه می کند تا با ایجاد محیطی آنلاین به سهولت کاربران در بررسی و خرید دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی کمک کند.

 

فروشگاه اینترنتی الکاو زیر مجموعه شرکت امنیت و کنترل ثامن است که فعالیت خود را از سال 87 آغاز کرده است و در طی یک دهه تمامی تلاش خود را در جهت رضایت مشتری و ارتقا کیفی محصول با بهترین خدمات پس از فروش  بکار گرفته است.

فروشگاه اینترنتی الکاو مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی لوازم الکترونیکی است. گروه های مختلف کالا از جمله سیستم های امنیتی دوربین مدار بسته در فروشگاه الکاو  و... عرضه می شود.

کاربران و مشتریان می توانند با کسب اطلاعات در مورد تمامی کالا ها و همچنین ارتباط با بخش پشتیبان سایت برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت الکاو را بررسی کنند. همواره انتخاب درست و بهترین خدمات، شایسته شماست.

یکی از ماموریت های فروشگاه اینترنتی الکاو تولید و ارائه ی محتوای فنی مورد نیاز برای مشتریان است بالا و راحتی در فرآیند خرید است. 

 

در نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته آنالوگ یکی کارهایی که بیشترین زمان را باید به آن اختصاص داد و از قسمت های مهم در جهت راه اندازی دوربین مداربسته آنالوگ است قسمت کابل کشی دوربین مداربسته است که در ادامه به آن بیشتر می پردازیم با الکاو همراه باشید.

با توجه به اینکه مرحله کابل کشی دوربین مداربسته در انتها تست می شود و عملکرد آن مورد آزمایش قرار می گیرد بایستی با دقت عمل هرچه تمام تر انجام گردد.

در ابتدا بایستی شما از یک کابل کواکسیال مناسب ترجیحا در سایز RG59 که دارای شیلد ، فویل و مغزی مناسب باشد استفاده کنید. منظور از شیلد و فویل و مغزی مناسب این است که کابل از نظر جنس شیلد ، بافت شیلد ، جنس فویل دارای استاندارد های لازم و آلیاژ مس خالص باشد و همچنین مغزی کابل نیز بایستی در قطر تقریبا 0 تا 0.7 میلی متر انتخاب شود.

این مسئله نقش بسیار مهمی در انتقال سالم و بدون نویز سیگنال تصویر از دوربین تا مقصد را دارد در کابل کشی نبایستی کابل در کشش ها و خمش های بسیار شدید قرار بگیرد زیرا امکان پارگی و آسیب دیدن کابل وجود دارد.

 

منبع : الکاو - آموزش کابل کشی دوربین 


      برآورد...
مشخصات مدیر وبلاگ
 
تشک داتیس[0]
 

با توجه به اینکه در سالهای گذشته فناوری های جدید و مدرن بسیار زیادی وارد صنعت تشک گردیده است این صنعت به صورت یک صنعت کاملاً تخصصی با پیچیدگی های بسیار ظریف درآمده است که درک آن‌ها و انتقال این ویژگی‌ها به مشتریان نیازمند تخصص کامل و اطلاعات کافی فروشنده به مبحث تشک و پروسه تولید آن می‌باشد که کادر فروش مستقر در فروشگاه های داتیس با گذراندن دوره های ویژه در این ضمینه آمادگی لازم را به دست آورده و آماده ارائه مشاوره به مشتریان محترم می‌باشند .


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ