سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

97/5/8
11:2 ع

حتما شما هم جز افرادی هستید که می خواهید یک کافی شاپ راه اندازی کند!؟ چنانچه به دنبال ایده ای برای راه اندازی یک کافی شاپ هستید، مشاوره گروه سرآشپزان آسیا برتر به شما بسیار کمک خواهد کرد . شاید در نگاه اول راه اندازی کافی شاپ ساده به نظر برسد اما در واقعت اینگونه نیست و کلی ریزه کاری دارد که باید بدانید.

 

صفر تا صد راه اندازی کافی شاپ در ایران

افرادی که به دنبال راه اندازی کافی شاپ اند اطلاعات کاملی در این زمینه ندارند که در چه مکانی کافی شاپ بزنند تا سود آوری مناسبی برایشان اشته باشد و بیشترین بهره برداری را داشته باشند ما به شما هر گونه اطلاعاتی که برای افتتاح و راه اندازی کافی شاپ نیاز داشته باشید می دهیم.

در ادامه به یکسری موارد ساده از مراحل راه اندازی کافی شاپ را برایتان شرح می دهیم تا بیشتر با این موضوع آشنا شوید. این انتخاب صحیحی است که شما یک کافی شاپ را با موفقیت راه اندازی کنید . شاید راه اندازی کافی شاپ در نگاه اول برایتان بسیار هیجان انگیز باشد و شما را به فکر فرو ببرد که طراحی و دکور کافی شاپ چطور باشد، موسیقی که پخش می شود و ... ولی از دیدگاه  دیگر مثل لوازم شکستنی ، مالیات ها و ... هم وجوددارد . باید ببینید که آیا از لحاظ شخصی ، فکری، احساسی آمادگی اینکه مالک کافی شاپ باشید را دارید.

اولین کافی شاپها در اروپا در کشور انگلستان و در شهر لندن 1652و پاریس فرانسه در سالهای 1660 میلادی افتتاح شدند.

در ایران نیز قهوه و قهوه نوشی رواجی بسیار داشت و ایرانیان جزو اولین مللی بودند که از قهوه استفاده می کردند و به همین دلیل در ابتدا نام قهوه خانه در ایران بکار برده شد ، قهوه در ایران از حدود ششصد سال قبل بین مردم نیاسر کاشان ( که به قهوه نیاسری ) شهرت داشت و آن را با سبک و سیاقی خاص درست می کردند رواج داشت ، همینطور در جنوب نیز در استان خوزستان مردم از آن زمان قهوه را بر روی آتش با ظرف های مخصوصی بنام دله درست میکردند که هنوز هم رایج است و طعمی بسیار گوارا دارد ، اما از زمان قاجاریه که بسیاری از رجال سیاسی و سیاستمداران را با قهوه های ( قجری ) مسموم کردند و به قتل رساندند دید مردم نسبت به قهوه عوض شد و مردم بیشتر به استفاده از چای رو آوردند.

برای راه اندازی کافی شاپ یا کافه رستوران موفق و سود آور عواملی مورد نیاز است که با در نظر گرفتن این عوامل و رعایت کردن آنها موفقیت آن واحد صنفی دو صد چندان بیشتر خواهد شد. راه اندازی کافی شاپ خود را به یک تیم حرفه ای بسپارید تا ریسک سرمایه گذاری خود را به پایین ترین حد ممکن برسانید.

وسایل کافی شاپ باعث میشود که کافی شاپتان خوب کار کند . انتخاب مغازه کافه  نادرست یک دستگاه نه تنها باعث می شود که جوابگو نیاز مشتری نباشد بلکه هزینه را دو برابر می کند.

یک سیستم حسابداری داشته باشید

 

برآورد هزینه راه اندازی یک کافی شاپ موفق 

بسیاری از کافی شاپ ها و رستوران ها در ابتدای راه اندازی  با شروع به همکاری با پرسنلی که قبلاٌ در کافی شاپ فعالیت داشته اند تصور می کنند که به موفقیت خواهند رسید و تفکر آنها این است که اگر مبلغی برای راه اندازی کافی شاپ ندهند ، آن مبلغ بر ایشان پس انداز خواهد شد در صورتی که با این تصور اشتباه در قدم اول خود را وابسته به پرسنل خود میکنند و پس از مدتی این پرسنل با توقعات نابجا درخواست هایی میکنند که اگر برآورده نشود آن واحد صنفی را ترک میکنند و این نقطه شکست آن واحد صنفی محسوب میشود بدلیل اینکه حتی اگر شخص دیگری هم جایگزین پرسنل قبلی شود سلیقه خود را اعمال می کند و میهمان دچار دوگانگی میشود و با تکرار این موضوع تعداد میهمانان روز به روز کم  شده و در انتها منجر به شکست خواهد شد .



مشخصات مدیر وبلاگ
 
تشک داتیس[0]
 

با توجه به اینکه در سالهای گذشته فناوری های جدید و مدرن بسیار زیادی وارد صنعت تشک گردیده است این صنعت به صورت یک صنعت کاملاً تخصصی با پیچیدگی های بسیار ظریف درآمده است که درک آن‌ها و انتقال این ویژگی‌ها به مشتریان نیازمند تخصص کامل و اطلاعات کافی فروشنده به مبحث تشک و پروسه تولید آن می‌باشد که کادر فروش مستقر در فروشگاه های داتیس با گذراندن دوره های ویژه در این ضمینه آمادگی لازم را به دست آورده و آماده ارائه مشاوره به مشتریان محترم می‌باشند .


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ