سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

96/5/12
3:25 ع

 

 

شاید شما زیاد دکتر رفته باشید اما کمردردتان خوب نشده باشد در اینجا ویژگی یک تشک خوب را برای شما ذکر می کنیم: 
تشک تخت استاندارد باید فنرهایی قوی و عایق هایی از الیاف ضدباکتری و ضدحساسیت داشته باشد. هر نوع پارچه تشک ، استحکام و مقاومت آن ، نوع دوخت شرایط آماده سازی و بسته بندی تشک از مواردی است که نشانه ی مرغوبیت تشک است . هسته اصلی تشک می‌تواند هم از فنر و هم از فوم های انعطاف پذیر باشد . 
در خرید یک تشک لاتکس ، با هسته فوم بهتر است از فوم طبیعی استفاده شود تا مواد پلی ارتان که دارای ترکیبات نفتی هستند . 
پیش از خرید تشک بهتر است تحقیق کنید و از کارشناسان فروش تشک بخواهید مناسب‌ترین تشک را به شما معرفی کنند . تشک هایی که کمی نرم تر هستند و در آن‌ها مموری فوم استفاده شده است به استخوان شانه و لگن شما اجازه می‌دهد کمی در تشک فرو بروند و استخوان ستون فقرات شما به صورت مستقیم روی سطح تشک قرار گیرند و با پوشش دهی عضلانی باعث می‌شود جریان خون به صورت راحت‌تر انجام گیرد و باعث خروج درد های عضلانی از بدن شود . 
در سالهای گذشته تکنولوژی های بسیار جدیدی وارد صنعت تولید تشک گردیده از جمله پارچه های ژاگارد پنبه‌ای ، الیاف هالو ، فوم های لاتکس ، مموری فوم ، فنر های منفصل از جنس کربن و … 

توصیه می‌شود در هنگام خرید تشک دقت شود تشکی خریداری شود که این تکنولوژی ها و فناوری ها را دارا بوده و ضمناً دارای گارانتی های طولانی مدت باشد . 
غیر از نکاتی که گفته شد بهترین راه تشخیص یک تشک مناسب آن است که آن تشک مناسب شما باشد و خودتان بهترین شخصی هستید که می‌توانید تشک مناسب خود را انتخاب کنید . 
بنابراین دقت کنید و سعی کنید قبل از خرید ، حتماً از فروشنده بخواهید تشک مورد نظرتان را امتحان کنید و سپس اقدام به خرید نمایید . 

چه وقت باید تشک را عوض کرد ؟

با بررسی چند مورد میتوان تشخیص داد که زمان تعویض تشک فرا رسیده یا خیر . اگر مثل قبل کار نمی کند یا روی تشک گودافتادگی دارد و سایش و پارگی در آن مشاهده می شود، زمان برای خرید تشک جدید فرا رسیده است. با این وجود برخی مواقع تشخیص آنکه زمان تعویض تشک فرا رسیده واضح نیست. مشابه با صندلی قدیمی یا کفش های فرسوده مورد علاقه تان تشک شما نیز می تواند تا حدی احساس راحتی برای شما داشته باشد با اینکه قابلیت پشتیبانی مناسب بدن شما را از دست داده باشد. با توجه به آنکه خواب تاثیر بسزایی روی توانایی ما برای کار کردن و تفکر دارد، ارزیابی کارایی سرویس خواب خود به طور دوره ای از اهمیت بالایی برخوردار است.
پس از خوابیدن روی تشک احساس کمردرد میکنید یا بدنتان کوفته است. خستگی و خواب آلودگی در صبح، به سختی از تخت خواب بیرون آمدن و کج خلق بودن،‌ نشانه ی بدخوابی استتشک دچار ساییدگی و پارگی های قابل رویت شده باشد.

نگهداری و مراقبت  صحیح از تشک


اجازه ندهید بچه‌ها از آن به جای تشک بازی استفاده کنند .هر شش ماه یک بار تشک را پشت رو و سر ته نمایید .هر سه ماه یک بار هم از عرض و هم از طول ضربه‌های آرامی را به قسمت‌های مختلف آن وارد نمایید.
12 راه مراقبت از تشک را حتما بخوانید 
جهت مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید.
09212667303

مشخصات مدیر وبلاگ
 
تشک داتیس[0]
 

با توجه به اینکه در سالهای گذشته فناوری های جدید و مدرن بسیار زیادی وارد صنعت تشک گردیده است این صنعت به صورت یک صنعت کاملاً تخصصی با پیچیدگی های بسیار ظریف درآمده است که درک آن‌ها و انتقال این ویژگی‌ها به مشتریان نیازمند تخصص کامل و اطلاعات کافی فروشنده به مبحث تشک و پروسه تولید آن می‌باشد که کادر فروش مستقر در فروشگاه های داتیس با گذراندن دوره های ویژه در این ضمینه آمادگی لازم را به دست آورده و آماده ارائه مشاوره به مشتریان محترم می‌باشند .


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ